filters
state:
Show
city:
Show
category:
Show
product:
Show
I have received a watch that I have bought for my husband (over $5000 price tag). The second day we discovered that it was not running properly, after experimenting with winding and wearing it for a few days, we contacted Jomashop asking for a replacement or a refund -...
Read more
1.0
Product
I didn't like
  • False advertising
#1084500
Reply to reviews
Jomashop - Damaged watches, poor customer service
Jomashop - Damaged watches, poor customer service
Jomashop - Damaged watches, poor customer service
I want other customers to be clear, JOMA SHOP are heinous and I will never ever purchase with this company again. My fossil watch was delivered to me with a number of scratches and damage on the band. I contacted JOMA SHOPs customer service and instead of replying to...
Read more
1.5
I liked
  • Range of products
  • Advertising
I didn't like
  • Poor returns policy
  • Customer must pay for returns of defective or damaged products
  • Customer service
#1078563
Reply to reviews
One of my first and worst customer service experiences. Amber customer service agent, not sure of the real name has the least interest to answer my questions and added to that she just hung up the chat on my face instead of answering my questions. I placed an order on...
Read more
#1076433
Reply to reviews

Jomashop - Terrible customer service

Jomashop
#1061552
1.0
Details
My husband bought me a watch. It came it defective. When I called the customer service and explain. He did not even listen to me. He didn't even let me finish my sentence. He hanged up the phone on me.
Comment
Show
Advertised vs Delivered
Customer service
Delivery Service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Style and Design
Value for money
Warranty
Website

Jomashop - Piece of ***

Jomashop
#1058093
1.0
Details
My watch never worked... a marc jacobs watch.. call the piece of *** jomashop and they said they do not srnd return labels... you have to pay for shipping it back. *** u jomashop... you guys should be out of business. Never in my life I have bought a watch and never worked. Ridiculous .. i am no longer spending one more cent with you guys. Piece of s....
Comment
Show
Advertised vs Delivered
Customer service
Delivery Service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Style and Design
Value for money
Warranty
Website

Jomashop - Daughter gift

Jomashop
#1046392
2.5
Details
Bought watch in January automatic movement would not run so returned watch to Jomashop within 2 weeks. Told watch was worn a day no credit or refund available watch sent to Swiss manufacturer. As of May 12 still no watch. Customer service unhelpful
Comment
Show
Advertised vs Delivered
Customer service
Delivery Service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Style and Design
Value for money
Warranty
Website

Jomashop - Bad customer service

Jomashop
#1040095
I talked to 2 representatives they were so bad. It sounds like they will give it to me freely! Hey I bought with my money!
Comment
Show
Do NOT trust these people when they tell you their items are "in stock." I ordered an watch for my brothers gradation which was listed on their website. after placing the order we were informed a few days later the watch was back ordered. we changed the watch to a...
Read more
1.0
#1072290
Reply to reviews
I have purchased a Saree from Jomso which is absolutely different from what described on the website... Your policy clearly says that if pin code coverage falls in the coverage... The return pick will be arranged by the company... But after speaking to your...
Read more
Product
#1065371
Reply to reviews
I bought a $3,200 Mont Blanc watch and $110 Fossil Watch separately on 9 June 2017 and 10 June 2017 respectively. Till today (21 June), after dozens of email exchanges and desparate calls to them, the watch have yet to be shipped out. They gave me the reason that both...
Read more
1.0
#1064616
Reply to reviews
I ordered a money clip for my boss and the price was reasonable which is the only good part of dealing with Jomashop. I waited 4 weeks and they still had not received the order let alone shipped it to me. I called at the end of week two of waiting on hold for 30...
Read more
1.0
#1063631
Reply to reviews
It's a shop where you can buy watches and other things cheap, but when you have to return something what they have send wrong, you have to pay double shipping cost. They do not see their mistake and are cold as ice. I bought a Technomarine Mother of Pearl Dial with Two...
Read more
2.2
Product
#1063316
Reply to reviews
I purchased a watch for $1450 from Jomashop in March 2016. The watch started to malfunction in June, so I sent it into Jomashop in August as soon as I got back from my international trip. Jomashop accepted to repair the watch and confirmed that it received the watch in...
Read more
3.2
I didn't like
  • Customer service was very unprofessional
  • Lack of customer service
  • Customer rep roy
#1062994
Reply to reviews
Jomashop.com Watch warranty is Fake and Misleading.
The safety rotation bezel for my Oris Pro Diver Titanium Steel broke off leaving sharp spikes all around the dial. My wife purchased the watch 08/06/2014 for our wedding anniversary and called Jomashop on 06/15/2017 to ask for assistance with service. Jomashop says...
Read more
2.2
I didn't like
  • Fake and misleading warranty and poor customer service
#1061601
Reply to reviews